Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Vaske, shine plastdeler, polere, støvsuge innvendig, shine vinylen inni... mye å gjøre, må bare på posten å få ut penger til bumpershine og mer polergarn. Kanskje gå å kjøpe noen nye matter. De som fulgte med bilen er STYGGE. Passer ikke en gang, ligger over fotvileren og sånn, men har ikke fått bytta dem. BAJS!
Dirty Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Rekker nok heller ikke vaskebilen noe serlig! men folk overlever
///Mysild Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 rabies kjøp gummi matter til vinteren, så kjøper du noen ///matter til våren bir tøft... hehe... pleier alltid å vaske bilen på fredag, men de har jo salta her! ligger grove korn i veiene, selv om det er 7 grader? wtf!?!?
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 rabies kjøp gummi matter til vinteren, så kjøper du noen ///matter til våren bir tøft...hehe... pleier alltid å vaske bilen på fredag, men de har jo salta her! ligger grove korn i veiene, selv om det er 7 grader? wtf!?!? Har kjøpt noen matter på biltema, tekstil med gummi under. ikke perfekt men ser bedre ut. M-matter kommer til våren ja. Har ikke sett noe salt jeg. Men så har jeg ikke lett heller. Var det ikke en kampanje på gang mot salting?
///Mysild Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 det lå i hvertfall hvite "småstein" i veikanten fra brennåsen og opp til nodeland, hvis du vet hvor det er... så btw en kompakt med m-lister i dag... bare si ifra hvis du vil at jeg skal "låne" dem nei da... hehe... jeg skal kjøpe gummimatter snart gleder meg
marararius Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Nå skal jeg ut å knikke Støvsuge, vaske ruter, og shine opp inni, vaske felger, motorvask, og vaske bilen sånn ellers Og så har jeg kjøpt Autoglym sånn bumper shine.. Bare det at bilen kommer til å se like skitten ut i morgen, for jeg må jo kjøre langt.. Men men.. Hehe
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 det lå i hvertfall hvite "småstein" i veikanten fra brennåsen og opp til nodeland, hvis du vet hvor det er... så btw en kompakt med m-lister i dag... bare si ifra hvis du vil at jeg skal "låne" dem nei da... hehe...jeg skal kjøpe gummimatter snart gleder meg Bare ta hele bilen og kast ramma på sjøen. Så blir han tatt for forsikringssvindel mens jeg får masse deler. Kanskje han har større motor og... Er du fra greipstad eller noe i den stilen?
kazynor Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 da var bilen shina, men spørs hvor lenge det varer med tanke på alt byggestøvet som flyter på E18 nå for tiden. er det en vaskehall i nærheten av travbanen?
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 den nermeste er vel på texacoen ved avkjørselen til hånes. Ca. 5 min unna.
Hyggmaister Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Jaja folkens...Vet ikke hvordan det ser ut i kristiandsand, men er det som her, vil det bli et snøfyllt treff!! Ut å skifte til vinterdekk nå
marararius Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Fader :\ Håper ikke det ! Jeg kommer på halvslitte sommerdekk !
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 det er meldt fint vær og fire varmegrader så går nok greit.
marararius Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Nei tar å legger over til vinterdekk i morgen tidlig jeg.. Off.. Gidder ikke ta noen sjangser. Sliter vel skikkelig om jeg blir stoppet i kontroll å, med bakdekk som det nesten ikke er mønster i, i tillegg :\ Så da blir det 15" med kapsler.. :\ Off..
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 er ikke noe galt i ha 15'' med kapsler da. har det på sommer og vinterhjula jeg=) Men sikler på schnitzer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå