marararius Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Ja til våren tenker jeg det blir nye sommerfelger på meg, så da kommer de jeg har sommerdekka på nå, på vinterdekka til neste år!
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 begynner å hjelpe da ja. Kjøpte bilen for litt over en mnd siden, helt standard av en halvgammal luring jeg. Så har ikke hatt råd til felger enda. De jeg vil ha koster vel ca 10 lapper på gs.
marararius Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Hehe, stemmer Ødelegger litt på inntrykket av bilen syntes jeg, når jeg får på vinterdekka, men det får bare være sånn det Får komme sterkere tilbake til våren igjen ! Håper ikke jeg er den eneste med noen kjipe kapsler.. hehe
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 neida. Kommer jeg og. Og compacten min er HELT standard. Som nevnt før ikkeno m-tech og oransje blinkere. Men dette skal det bli orden på etterhvert=)
marararius Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Ja blir bra uansett! Hehe.. Men NUU stikker jeg ut å legger om Hehe.. Snakkes i morgen da Jeg gleder meg! :D
///Mysild Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 er fra greipstad ja hehe... ja, kunne nesten gjort det... tror det er en 318it eller hva de heter nå har jeg og adios vaska bilene på jobben min, så nå er vi klare for i morra... har btw en dårlig nyhet for i morra... han med m-tech 2 kan ikke komme, skal visst se på tomt eller no, og en annen kan heller ikke, men tror de andre kommer, men er ikke sikkert.... time will show men jeg stiller med godt mot is ute nå, spennende
kazynor Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 ok...oppdater meg noen...er det noe IS/SNØ mellom Arendal og K.sand? Hvis ikke, Whoho! har piggfrie på de fine felgene, men stoler ikke helt på de hehe
///Mysild Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 hmmmm... kan jeg aldr tro.... var ikke det i går i hvertfall vi får ikke snø her i år... sommerdekk hele året
kazynor Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 hehe høres lovende ut. hvis jeg ikke er der klokka 3, så begynn å let i grøfta langs E-18
///Mysild Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 skal tilbake til grimstad på skolen på mandag morgen kan kikke litt da haha :-):-)
kazynor Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 vil bare nevne at jeg er HELT ubrukelig når det kommer til å huske navna på folk. så ikke ta det som en fornærmelse hvis jeg spør mer en en gang hehe.
///Mysild Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 hehe... vi får bare gå under navnene her på sia;-) og pøve å huske avantarene
Rabies Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Haha... Har ikke avatar jeg. Har bare et bilde av bilen og det er visst for stort. Kan ha max 12kb tror jeg. det meste jeg har er 50-60kb... Kanskje jeg egentlig er en sivil som skal ødelegge for dere og ta dere børning hvis hjula slipper i 2 sekunder
Hyggmaister Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Hehe, hva me navneskilt på klærne? hehehe, eller me kilster på bilene som i rally... Eller STOOOR sotestripe me navn på i frontrute? Jeg går for at det siste blir obligatorisk til neste treff!! hehe... Men nattinatt, nå gleder jeg meg
Rabies Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Jeg kjører en 94 compact i BMW violetrotII. Spiller vel noe gangster greier på et originalt anlegg med unntak av en 500 kroners headunit fra Elkjøp. Sykt stereobygg........ eh=) Så vet dere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå