sdfdsfds Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Har ikke fått med meg dette før idag jeg, har vært litt optatt i det siste Har ikke fått meldt meg på heller men regner med d går fint å komme så lenge en har bmw
marararius Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Da drar jeg fra meg Så da snakkes vi senere i dag.. Gleder meg villt!
kazynor Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 rabies...slapp av med tanke på anlegg...har bmw's orginale anlegg, med cd changer i bagasjerommet hehe
Rabies Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Tar det helt med ro jeg Så fort dama får lappen ogegen bil så ryker baksetet og hattehylla ut, og så blir det SKIKKELIG stereo Og muligens en feit flaske med nos... Hvis pengene strekker til da seff.
Hyggmaister Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Javel, da haster jeg meg avgårde Snakkes folkens
Ad|oS Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Da var det overstått... Hadde det bare ikke vært så kaldt
lloydsb Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Da var det overstått... Hadde det bare ikke vært så kaldt Dårlig oppmøte, kaldt og daut:P men ellers greit. hehe
bård Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Bilder fra treffet eller var det sååå labert?
Ad|oS Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Ble nok ikke tatt mye bilder. Fingrene hadde frosset fast til kamera hadde vi prøvd hehe Men litt hjulspinn hjelper på varmen Men for all del, greit å treffe litt folk med samme interesse om ikke annet!
///Mysild Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 ja, det var jo hyggelig, men vi får ta et litt mer ordentlig et når det blir varmere hehe... det forsvant mye av morten sine dekk til neste år kan jeg også spinne litt hehe... men vi får jo prøve å møtes igjen
kazynor Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 hehe hvis det var morten som dro rundt og rundt i den stakkars rundkjøringen så var det rimelig bra show. men synes synd på traversen hans da
lloydsb Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 hehe hvis det var morten som dro rundt og rundt i den stakkars rundkjøringen så var det rimelig bra show. men synes synd på traversen hans da Morten spant tideligere før du kom.. det var Kim en fra Marnadal som spant i rundkjøringa med sin "320IS" Kim er god til å legge tepper, røyktepper
Dirty Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 hehe hvis det var morten som dro rundt og rundt i den stakkars rundkjøringen så var det rimelig bra show. men synes synd på traversen hans da Morten spant tideligere før du kom.. det var Kim en fra Marnadal som spant i rundkjøringa med sin "320IS" Kim er god til å legge tepper, røyktepper det var meg ja lite folk, kalt og jævli! men ellers Ok! noe Gummi ble jo og lagt fra seg røy bra fra dekka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå