///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 håper du mener monopol penger hehe... nei da, men vi må vel få til noe
Rabies Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Faen a' ///Mysild! Jeg prøver å finansiere bygging av bilen min her, også kommer du og ødelegger Dårlig gjort
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 hahahaahahahahaahaha gjør som mange andre, stjel deler hehe...
Ad|oS Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Har vel kanskje en og annen gammel kvittering som kan gjelde som en lapp?!?!? Kunne vært greit å lånt en bil man kunne grisekjørt
Rabies Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 hahahaahahahahaahaha gjør som mange andre, stjel deler hehe... Hvis det er en ting jeg ikke stjeler så er det bildeler. I hvertfall ikke fra privatpersoner hehe, når jeg tenker meg om så tror jeg aldri jeg har knabba noe bil-/motorrelatert i hele mitt liv... Men kanskje jeg bør knabbe andre ting og selge de, så kan jeg KJØPE deler
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 like greit å "låne" bildeler så slipper du å kjøpe dem... hehe... nei da... men gleder meg spent til i morra for å se bilder av en compact med senk... og hvis du syntes det er litt høyt, trøst deg med at det synker litt etterhvert
Rabies Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Ja, vet det synker litt. Men det gøyeste var jo at et ble så stivt da Men er det ikke et par uker som er vanlig før det setter seg skikkelig? Hvis det fortsatt er for høyt får jeg jo bare investere i noen senkeskåler. Edit: Ny sjanger på finn.no: Ønskes lånt
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 hmmmm... da hadde jeg heller satsa på enda kortere fjører... men det er ikke vits i å ha den for lav heller hehe... ja, det hadde vært no det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå