Hawkon88 Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 etter en del siklig etter e30 (siden jeg var 12 og naboen kjøpte en) så fikk jeg endelig anskaffet meg en jeg også.. etter en del leiting har jeg blitt mektig lei av å prøve å leite etter kule felger i 4*100.. eneste jeg finner er brock b1 som faller i smak hos meg- men de har "alle" og jeg vil ha noe mer unikt. spørsmålet er da, hva må gjøres for å kunne smekke på 5bolts? hvilke biler har delene jeg er på jakt etter? på e30klubben var det en som nevnte å flytte over hjulstilling fra e30m3 understell eller z3mcoupe bakstilling og m3 3.2 forstilling. nå er saken at forgje eier har senka bilen 60/40 og satt på bremboskiver, og dette vil jeg gjerne beholde (ser for meg at det blir den billigste og enkleste løsningen) går det an å få tak i deler fra feks 325 e36? evt dreiing og sveising av deler er ikke noe problem hvis jeg får godt beskrevet hva som må gjøres evt tegninger..
S3T Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Brembo bremsene kan du ikke bruke visst du skal bygge om uansett, og et senkesett koster ikke allverdens. Ang. 4x100 felger, har du sett på Keskin?
Tam Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Mener Koed har adaptere/spacer slik at du får 5 bolt, ellers er det M3 og eller E36 deler som trengs
Hawkon88 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 åh konge.. så får jeg spaca så mye som jeg vil samtidig da.. ang bremser og senkesett, greit det ikke koster allverdens, men penger er framdeles penger. dette er et prosjekt jeg fikk mast meg til- og pengene jeg bruker på denne bilen er penger jeg etter avtalen med foreldrene mine skulle spart.. (men bilen kan selges igjen med lite tap.. ? )
S3T Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Her er noen adapter spacere..: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-4-LU ... enameZWDVW
S3T Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Sendte mail til Koed, de skaffer disse: https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... geord=1469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå