morten1337 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Vurderer å selge/bytte min 325 Kan ta annen bil i innbytte, trenger ikke å være BMW, men det SKAL være bakhjulstrekk eller 4-hjulstrekk. Helst ikke noe med E30 "look" Bilen er ombydg fra 320i. Det er byttet motor, drivverk hele vegen og eksos. Dette er handlet hos GS Bildeler, og har kvittering på det eller meste på bilen. Har dokumentasjon fra Strandvegenauto om at dette er forsvarlig gjort , noe som biltilsynet krevde da jeg var inn å viste den. Betalte nettopp 24.000 i toll for å få motorbytte i vognkortet. Alt som er gjort på bilen, er gjort på verksted =) Om bilen: -Nettopp pusset helt ned og nylakert -Rustfri -Ny håndbrems -Nye hjullager bak -Nye Angle-Eyes -Nye M3 lykter bak -Nye tåkelys -M3 styling -Lexus lykter følger også med -Svarte skinnseter og interiør, god stand -Ny vannpumpe -Ny stereo (Pioneer spiller og JBL sub og forsterker, kjøpt nytt i år) -Nye sommerdekk med ektreme egenskaper(225 brede) på nye felger 18" -Vinterdekk på alu.felg -Nylakkert i Juli 2007, på Billakken Jessheim -Ingen riper i lakken, INGEN rust -Nedfellbart sete bak -Diffsperre -KN luftfilter (orginalfilter følger med så klart) -Takluke elektrisk -El.vinduer -Kjørekomputer -ABS-brems -Ny fjæring bak -Nytt hjullager bak -Ny bensinpumpe -Nye piggfrie vinterdekk ( skal kjøpes straks, følger med bilen ) Km.stand: Karroseriet har gåt 220.000 km, mens motor og drivverk har gått ca. 180.000 km Bilen ble EU-godkjent i sommer av forige eier. Servicehefte følger med. Selges på grunn av ønske om en annen bil, men har ikke peiling på hvilken=) ikke noe slapp bil i allefall;) Pris: Gi bud;) send pm vist noen er interisert da =) Flere bilder kan sendes på mail=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Skulle gjærne sett noen bilder av denne.. Hva er km. stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Skulle gjærne sett noen bilder av denne.. Hva er km. stand? Karroseri: 220.000 km Motor og drivverk: ca. 180.000 km Kan sende deg bilder på mail, vist du kan gi meg en e-post adresse =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Legger ut bilder som jeg fikk fra selger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 kan du sende meg pm med tlf nr ditt på? har den vært kolisjonsskadet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 kan du sende meg pm med tlf nr ditt på? har den vært kolisjonsskadet? Pen bil du hadde;) Bilen min har ikke vært kolisjonsskada nei=) Men tenker på å kjøpe meg en litt større bil nå=) Veldig lyst på en bmw da=D hærlige biler=) sender deg nummer på pm jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Legger ut bilder som jeg fikk fra selger:Hvordan får du bildene så store inne på siden? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 last opp bilder til en plass som hoster gratis bilder.. kan hoste dem for deg jeg om du vil vet ikke hvordan disse gratis plassene funker, men du har vel lagt dem ut som thumbnails eller? bytte i 735 interresant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 last opp bilder til en plass som hoster gratis bilder.. kan hoste dem for deg jeg om du vil vet ikke hvordan disse gratis plassene funker, men du har vel lagt dem ut som thumbnails eller?bytte i 735 interresant? Legg fram bilder av 735 da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Er den godkjent som 325? godkjent senket? kan prisen diskuteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 litt OT, hvilke fronlykter er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 dessverre så klarte 735en å brenne opp på vei mot stavanger så det går ikke lenger med mindre du vil ha en kondemnert bil... Har en strøøøøøken audi cab da om det er int. bytte.. bilder kan sees på http://remseth.com/audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 dessverre så klarte 735en å brenne opp på vei mot stavanger så det går ikke lenger med mindre du vil ha en kondemnert bil... Har en strøøøøøken audi cab da om det er int. bytte.. bilder kan sees på http://remseth.com/audi modell/type er dette da? motor og slikt? quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Er den godkjent som 325?godkjent senket? kan prisen diskuteres? i morgen blir den godkjent som 325, for da har jeg betalt toll på 24.000kr Den skal inn i løpet av nermeste framtid å få alt i vognkortet. gidder ikke kjøre noe ulovelig. men nå tror jeg kanskje prisen blir noe høyere vist jeg fortsatt skal selge den. etter denne uka så har den kosta meg 35.000, og skal bestille nye vinterdekk og en del andre små ting for å få den som "ny" i neste uke. Så nå har jeg desverre ikke råa til å selge til 85.000 lengere =( Da må jeg vente litt med å selge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 litt OT, hvilke fronlykter er det? Har ikke peiling jeg:P var på når jeg kjøpte den.... står Eagle Eyes på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg