weheeE34 Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 hei noen av dere som er flinke til å surfe rundt som kunne ha gitt meg et Ordre nummer eller artikkel nr på lednings nettet jeg trenger til å ettermontere multifunksjons ratt i en 2002 mod e-46 med M54 motoren? jeg har selve multi rattet, så det gjelder KUN kabel og evt monterings utstyr... helst fra bmw, men gsbildeler kan også gå takker for all hjelp
hav Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 BMW, art nr: 61 12 0 016 012 Hei litt OT,men hvor fant du det nr? Jeg lurer på det samme til en E46 coupe 01 modell m43motor. Mvh Hav
hav Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 heinoen av dere som er flinke til å surfe rundt som kunne ha gitt meg et Ordre nummer eller artikkel nr på lednings nettet jeg trenger til å ettermontere multifunksjons ratt i en 2002 mod e-46 med M54 motoren? jeg har selve multi rattet, så det gjelder KUN kabel og evt monterings utstyr... helst fra bmw, men gsbildeler kan også gå takker for all hjelp Hei Dette temaet har vært oppe mange ganger, du kan gjerne legge litt info om hvordan du gjør om bytte av rattene Mvh Hav
bjalle Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Ettermonteringsett selges også på schmiedmann norge,gå til e46 og elektronisk tilbehør,monteringsguide på autopower.se og mekartips,går jo også å dra kabler selv hvis man kun skal ha ratt med stereo og volumkontroll og lys i knappene,da må en gå inn i kabelbunten bak radioen i konsollen og koble på 2 ledninger der og dra de fram til rattstammen,Her http://bmw5er.dk/mfl.php er til e39 tror det er samme farge på kabler og fremgangsmåte på e46,fungerte utmerket for meg.
skywalk3r Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 veldig enkelt å monter. montert på min 323 E46 cab og det tok 2 timer med en haug med shit prat og litt fjasing med airbagen. veldig enkel å ta ut NÅR du vet det. Mvh Stian S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå