jarli Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Med "hjerne" og girkasse.. Motoren gikk meget fint da jeg tok den ut av bilen.. Det er den beste m20 motoren jeg har hørt (lite ventiltikking og ulyder) KM stand er ukjent Må hentes på Karmøy i Rogaland / evt sendes mot tillegg i pris (jeg studerer i Oslo, og må derfor få folk hjemme til å frakte den nermeste terminal) Gjengene i bunnplugg er litt ødelagt-->den lekker litt olje..Men dette kan kanskje fikses med å bare bytte til ny bolt Pris 3500kr
rogerissimo Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 hei har du solgt den motoren?? hvis ikke er jeg interesert har penger klare å kan hente den fort. johansen-roger@hotmail.com
jarli Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Neida, den ligger der enda.. Jeg har sendt mail til deg
jarli Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 Bump! Er også åpen for bud/bytte i bilstereo (komponentsett/forsterker/spiller)
jarli Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 3000kr med girkasse, dynamo, starter, hjerne, ledningsnett osv
jarli Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Solgt! Han som kjøpte denne, har fått seg en bra motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå