Frode_E30 Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Tenker å kjøpe ms eller haltech nå. Har Zeitronix bredbåndslambda kit med bosch lambdasensor. Er det mulig å koble sprutet på lambdaen og bruke autotune funksjonen? Hvor nøyaktik blir det da mappet?
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Det er fult mulig og gjøre det sånn. Autotune endrer verdier etter targets som du kan sette inn i AFR table. flere funksjoner er det også her. Men det er ikke noe trylleformel. så du må justere inn verdiene så nøyaktig som mulig først..
Frode_E30 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Gjelder dette begge sprutene? Har hørt at haltech er helt klart mest brukervennlig og lett å få support..?
ehrnst Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 ms har autotune på bensinsiden med WB. etter hva jeg har lest er denne ganske så god. ca 80% leser jeg rundt
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Det var MS jeg mente. innlegget foran svarte ganske bra der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå