Mauro Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Hei, Noen som har en DIY til å bytte denne ? Det er den lange led lampa. Må vel være en howto ? Finner ingenting selv. :\ Hjelp! Denne for de som lurer på hva jeg snakker om.
Mauro Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Noen som har gjort det før? Hvordan går jeg frem for å få av trekket i bagasjeluka? Er så redd for å ødelegge noe.
Mauro Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Får ikke av foret helt pga "verktøykassen". Hvordan får jeg den av?
eriklepe Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 hm hvorfor skal du bytte den da? Har ikke hatt av dekselet du snakker om, men diverse andre deksler i bagasjerom. Dekselet henger vel bare fast i diverse klips. verktøyskassen er sikkert skrudd fast. var jo mye hjelp hehe
Mauro Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 Ja, om den er skrudd, så må man jo komme til med ett verktøy noen plass. Hvorfor jeg skal bytte den? Kanskje pga den er gåen ? Og at bmw har en så flott patent på det lyset at man faktisk må kjøpe hele dritten ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå