matser`n Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 hallo. jeg kjøpte min første bil for en uke siden. en 318is 1996 model. den har gått 150 000 å er helt orginal. kjøpte den av en voksen person som har hat bilen siden den var ny så jeg er den andre eieren av bilen. det som skl gjøres med bilen er å byte lykter foran å bak. skl sette på efekt anleg og kn filter skl også ha meg nye sommer felger, det kommer flere bilder etter vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 La heler det orginal filter stå på når du har så pen bil med kn filter det blir bare noe halt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 takker. oki. men har man et annet filter som man kan putte nedi orginal filter boksen som gjør at den blir litt sprekere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ja de har Sportsluftfilter te orginal filter boksen på www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Noen fine felger hjelper masse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 takker. oki. men har man et annet filter som man kan putte nedi orginal filter boksen som gjør at den blir litt sprekere ? Blir ikke sprekere med powerfilter! Bilen vil bare puste litt lettere, litt mer suge lyd,samt bensin forbruket vil gå ned litt. Greieste er bare å ha det orginale, evt bytte til powerfilter insats til org luftfilter boksen. Men utseende messig og lyd så er jo powerfilter tingen. Gratis med ny bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Fin fin bil nye speil, felger og litt senking så er mye jort her tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå