xZoPpY Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Hei Har problemer med at instrumentene detter ut i hytt og pine. Dvs at de slukker sammen med noen av lysene. Jeg har hatt ute disse for å se om det er dårlig kontakt, men alt sitter jo som det skal? La merke til at når jeg bevegde på girspaken på tomgang og prøvde å gire litt fram og tilbake virket det som at det hadde noe med den å gjøre, men ikke vet jeg. Den gikk ihvertfall av og på da, altså instrumentene. Men så gjør jo de det samme av og til når je g slår litt på dashen.. Spørsmålet er hvor dette problemet kan ligge? Sikkert vanskelig å si, men.. går vel ikke an å sjekke det på computer heller vil jeg tro.. Håper på noen tips selvom dette sikkert har vært oppe før og folk sier de må være en dårlig kontakt..
Aleks Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 sorry litt OT.. eg har samme problemet. eller d vil si. d slår seg ikke helt av, men lysene fra 0-2000 omdreininger og lysene fra 160 og oppover slår seg av.. altså midten av instrumentet.. hvis eg slår på det så kommer d på igjen.. så tror eg bare har dårlig kontakt.. får vel ta d ut å se på det en dag!!!
xZoPpY Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 np... Har søkt her litt nå, men finner ikke noe vetig svar på problemet.. Er akkurat som man slår av og på tenningen av og til.. det kan komme på igjen etter 2 sekund og noen ganger ikke før på flere minutter.. Fatter det ikke jeg.. ganske kjipt igrunn..
vegarde Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Har akkurat samme problemet selv. varsellampene begynner å lyse men slukker igjen men da kutter instrumentene en liten stund for så å fungere igjen.
glenn.G Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 jeg har hatt det samme problemet på min.jeg var å snakket med dem på bmw og dem sa at det sitter et memory chip i instrumentet som klikker , derfor blir det sånn.eneste mulighet er at du reiser til dem å bytter det eller bytter instrument. det var det jeg fikk til svar hvertfall
vegarde Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 ok. men kan man ikke bytte Memory Chip'en selv , kan jo ikke være så vanskelig?
leifen Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 hadde samme problemet på min. instrumente slår seg av, pluss vindusviskerene. Måtte bytte instrumente, heldigvis hadde jeg garanti på bilen
glenn.G Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 ok. men kan man ikke bytte Memory Chip'en selv , kan jo ikke være så vanskelig? det er mulig du kan bytte dette selv. spurte ikke om det.
jpse36 Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 har samme problem. men det er ikke instrumentet som er problemet. for den fungerer kjempebra i min andre e36.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 har samme problem. men det er ikke instrumentet som er problemet. for den fungerer kjempebra i min andre e36. slutt å røyk sokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå