Bmwberto Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Sorry, er ikke meningen å starte ny tråd bare for dette men jeg er ganske ny her og nå lurer jeg veldig på hva BUMP egentlig betyr????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 bump er når du vil at tråden din skal komme høyere opp i lista over alle trådene i et forum. Trådene sorteres etter når siste innlegg ble postet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Bring Up My Post, står det for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 takk takk så bump åsså tenkte jeg jaja de skal vel være morsom eller noe da men det var jo liksom ikke såå morsomt såå ofte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hehe, måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 bump Men nei, dette er vel tulletrådmateriale, så utover dette bør vel posten legges død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hehe, måtte bare Genial jævel du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg