Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt ruskete tomgang på bilen, den jager ikke ligger stabilt på ca 1000 o\min. er kvasskam på den, er vel derfor den går litt høyt på tomgang.

men de rister liksom litt i bilen, har nå byttet plugger, pluggledninger, rotor og fordeler lokk, uten noe forbedring. men kan de vere kvasskammen so gjør att den lugger litt på tomgang?. den går heilt fint når jeg kjører. noen som har peiling på hva det kan vere? (den er også chippet).

takker for svar :roll:

Skrevet

hørest ut som du har funnet svaret ja. men ett justerbart kamdrev hadde antagligvis hvertfall redusert problemet ditt. tenninga blir ofte feil med trimmkamm. på en opel ohc jeg hadde flytta jeg faktisk kammen ett hakk bak på reima. Bilen jikk bedre å fikk en roligere tomgang. Det var ikke optimalt. men rettere enn om merkene var overens.

Skrevet

er det kjøpt på samme plassen? eller er det bare en chip som flytter opp turtallssperra? viss chipen forer på med mer bensin heile veien, så slipper en trimkamm inn mer blanding hele veien også det kan bli for mye av det gode! spess på lave turtall.

Skrevet

ja tror den mater meir bensin heileveien. er tidligere eiger som har montert trimkam og chip. så jeg skal ikke sei de sikkert, men effekt økning med å chippe en e30 er vel så sei null å nix?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...