Allez Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 har litt ruskete tomgang på bilen, den jager ikke ligger stabilt på ca 1000 o\min. er kvasskam på den, er vel derfor den går litt høyt på tomgang. men de rister liksom litt i bilen, har nå byttet plugger, pluggledninger, rotor og fordeler lokk, uten noe forbedring. men kan de vere kvasskammen so gjør att den lugger litt på tomgang?. den går heilt fint når jeg kjører. noen som har peiling på hva det kan vere? (den er også chippet). takker for svar
Muren Motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 hørest ut som du har funnet svaret ja. men ett justerbart kamdrev hadde antagligvis hvertfall redusert problemet ditt. tenninga blir ofte feil med trimmkamm. på en opel ohc jeg hadde flytta jeg faktisk kammen ett hakk bak på reima. Bilen jikk bedre å fikk en roligere tomgang. Det var ikke optimalt. men rettere enn om merkene var overens.
Hyggmaister Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Sjekket den vanlige innsugsbelgen? Kan vel være at kammen gir ujevnt bensin eller noe sånt?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 samarbeider kammen å chipen forresten??
Allez Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 belgen ser fin ut. om kammen samarbeider me chippen, det er jeg ikke sikker på
Allez Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 Muren Motorsport hva mener du med at kammen og chippen sammarbeider?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 er det kjøpt på samme plassen? eller er det bare en chip som flytter opp turtallssperra? viss chipen forer på med mer bensin heile veien, så slipper en trimkamm inn mer blanding hele veien også det kan bli for mye av det gode! spess på lave turtall.
Allez Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 ja tror den mater meir bensin heileveien. er tidligere eiger som har montert trimkam og chip. så jeg skal ikke sei de sikkert, men effekt økning med å chippe en e30 er vel så sei null å nix?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå