tmy Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Vel, selger følgende fordi jeg er intr i å få meg en vinterbil som bruker mindre bensin en denne saken her. Vil ha den av gårde så er ærlig og informerer om alt av feil. Feil eller burde byttes: 100% sveiset diffrensial, bilen er IKKE kjørt mye med etter dette, har vært på prøveskilter 2 ganger, etter den ble sveiset. Varme apparat registeret lekker så det damper litt inne i bilen, dette skal jeg få i orden om det ønskes. Baklyktene er sotet svart så de må vel vaskes ren e.l Ellers er ikke bilen noe fin i lakken men jeg syntes selv det er et utrolig godt utgangspungt.. Fint karoseri og ingen skader ellers, står supersprint bakpotte på som i følge tidl eier var jææveli dyr. Sinnsykt fin lyd, det skal den ha. Ant pris: 5000? Ta kontakt: 41551117 eller msn: xyper@prolamer.net Bilder kan sendes over mms Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 legg ut no bilder da så blir folk mer intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Får desverre ikke lagt inn bilder på pcen så må bli over mms, vist ikke noen kan legge de ut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Så vanligvis pleier du ikke å være ærlig når du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Er det gjeld på den, hva er reg nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Så vanligvis pleier du ikke å være ærlig når du skal selge? Jo selfølgelig er jeg det, men det er derimot mange bil selgere som IKKE er det når de selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Er det gjeld på den, hva er reg nr. Er ikke gjeld på den, reg NR er YE46230 Har også glemt å si i fra om at det står 30mm senkefjærer på den, er litt usikker på hvordan merke det er. Kan finne ut av det også om det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 2 eller 4 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 2 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg