MrBimmer Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Eg har 2 Bmw e30 Den eine er den som blir brukt den andre er prosjekte mit. =) Bege er i bra teknisk stand. Litt fakte om dene her: km 152km Sørvishefte Servo 100" Orginal. Bortset frå ein sub. eller 2 subba da Aldri vært vinterkjørt. (men blir vell d i år ) 320i Inngen slitasje i intrøre. Godt som rust fri. Kun litt på bateri kassa. Se Her: Nr 2 Prosjekt bilen min. Orgker ikkje legge ut mer et bilde av den. Litt fakta. Driver med litt rust svesing. Fant litt da eg tok av gulvtreke :S 320i som her 325 bakstiling med powerplex foringer. 325 Snart Km stand på bilen er 230k Motoren 227k Hadde i ein anna motor ei lita stund ikkje fornøyd. Mer info finner du på: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63592 Bilde:
MrBimmer Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Lure på om noen har noen finner sommer felger eg =) hadde vert fint med 2 set til neste sesong =)
micberg Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 selger du noen av delene du har stående på dn 320'en din ? kunne trengt høyre forskjerm ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå