Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E30 320, skal bytte til noen nye vinterdekk snart, så jeg tenkte at jeg skulle spinne ut de gamle jeg har(noe jeg sjeldent gjør)

Men når jeg spinner, så høres det ut som bakhjula hopper på en måte..

Hva kan det være? Slitte foringer? Eller rett og slett bakakslinga som synger på siste verset?

Skrevet

har samma greia på min... men det kommer bare noen ganger.... virker som om hjula tar tak å slipper hele tia... men hvis jeg prøver en gang til så pleier det å værra borte... kan dog være slitt hardy kobling..

Skrevet

Hadde det på forrgie bilen min.

Å da var det ikke motoren det stod på :lol:

Tipper det kan være enten/eller, eller en kombinasjon av flere ting som utslitte dempere bak, utslitte traversforinger,ødelagte traversfester, eller utslitte bærarmsforinger.

For mitt vedkommende hjalp det ikke å skifte dempere. Traversforingene var også helt OK.

Men traversfestene, det ene på høyre side foran, og det andre på venstre side bak var revnet rett av :cry:

Satser en tier på at det kan vere bærearmsforingene, i kombinasjon med traversen da foringer eller selve festene.

Men dempere kan være stive og myke, så om det har noe med saken skal man ikke se bort ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...