SSM Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Som topic sier. På Koed så kommer det på 8661,- for Supersprint Race mellomrør og Race bakpotte og DTM stusser utenom. Det var inkl. frakt tror jeg. Noen som vet om det er mye vekt å hente på å bytte til et slikt anlegg i forhold til orignalt?
Vegard Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Har du Dekkmann i nærheten? Vet i allefall at Dekkmann i Bodø tar inn supersprint.
opt Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 http://www.felgimport.no husk at moms tilkommer på koed. hvis du har kat er det noe å hente på vekta, muligens noe ellers også, men ikke mye. blir som å aldri fylle spylevæskebeholderen mer enn halvfull
SSM Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Det må være noe å hente i vekt på eksosen, det orginale veier jo sikkert 50kg! Så skal jeg ikke har resonatoren så det er nok noen kg der og:)
Gjest Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Vil tro det er noen kg å spare. Orginale eksosanlegg veier som regel ganske mye.
bjalle Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Supersprint er mer solid bygd i forhold til orginalt,så det veier minst like mye,det samme med remus anlegg til e39 som veier litt mer en orginalt.
SSM Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Off off...får finne meg noe titan rør og en bøyemaskin tror jeg! hehe
opt Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 som jeg nevnte over, så er det noen kg å hente på å fjerne katalysatoren. på min e36 er det minst 4 kg forskjell på org og supersprint uten kat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå