Søreng Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Skal nå selge forsterkeren min som jeg har vert ekstremt fornøyd med! Grunnet kjøp av ny. Forsterkeren er meget strømsterk og kan drive en god del mer enn konkurrentene innenfor samme klasse. For de som kjenner harman kardon vet de at HK alltid oppgir lave "watt tall". Dette er ikke fordi de ikke har noe krefter. Tvert imot! I motsetning til andre produsenter som tester effekten gjennom en kanal i ett minutt og måler peak og gjerne oppgir MYE mer watt enn forsterkeren egentlig har, gjør harman kardon det motsatte. Ved å måle ALLE kanalene over en LANG periode for så å se hva effekten er. Tallene er da "lave", men til gjengjeld mye mer realistiske ! Har selv drevet et fullt surroundoppsett med gulvstående BÅDE forran og bak uten problemer! Her er hva HK selv skriver om forsterkeren. Audio/Video receiver with Dolby Digital and DTS Classic Harman Kardon performance in its most simplified form. Eliminating all convenience features, focusing only on real power and sonic performance the Harman Kardon AVR 1550 delivers ±25 amps high current capability and 40 watts of output power per channel in surround mode and 50 watts in stereo mode. Based on the Crystal 49326 DSP engine the Harman Kardon AVR 1550 handles Dolby Digital, Dolby Pro Logic II and DTS accurately and powerful. It is easy to connect and control by using the new CEA standard color-coded rear-panel connections and an intelligent system remote control. The AVR 1550 - the ideal centerpiece of your complete surround sound system. Selges for kr 1500,- --- Nypris kr 4000,- Dette er ideelt for en som leter etter en surroundforsterker som mener alvor til en billig penge! Mvh Søreng
Søreng Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Ingen som vil ha ny forsterker her da?
marararius Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Hehe, 500, så henter jeg den i morgen Skal til Stavanger
Søreng Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Hehe, sorry.. Men er solgt.. Og du hadde ikke fått den til den prisen uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå