Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ser etter en bra motor til bilen min da den jeg har er død. har fått tak i en 320 av samme modell, som er nesten helt lik. Men motorfestene passer ikke. går det evt. an å få tak i no adapter plate eller må jeg få tak i en e34 motor?? Takker for svar.

Skrevet
er vell bare å flytte over motorfestene fra motorn so sto i originalt...

Tenkte på det jeg å, men det går ikke. De passer ikke. Må evt bore og gjenge opp nye fester å det tør jeg ikke prøve på.

Skrevet

[quote name=]Hei, har en motor fra en 92 520ia -24v 165k km komplett!

Skal til Trondheim på Torsdag, så da kan jeg frakte den oppover.

mvh HansK

Vet du noe om hvor vanskelig det er å bygge om til nyere motor da? Har vurdert den men har hørt at det ikke er så enkelt. Er ikke akkurat no ekspert på motor og slikt ;)

Skrevet
Har 88 mod motor 222"km men bor i Østfold så frakt må du fikse selv.. 1500,- 45456131

Hvordan er motoren da? Er mye dårlig av disse på markedet. Er det skiftet topp pakning osv?

Skrevet

Har ikke sett så nøye på motoren men den gikk igjenom på co på eu nå nylig.. Kan ta ett overblikk på den imorgen... Motoren har jeg kjørt med i bil og den virket veldig bra.. Sender deg PM imorgen jeg.. Mvh Marianne

Skrevet

mvh HansK

Vet du noe om hvor vanskelig det er å bygge om til nyere motor da? Har vurdert den men har hørt at det ikke er så enkelt. Er ikke akkurat no ekspert på motor og slikt ;)

Er vel ganske enkelt, kun noen ledninger og koble, er jo ikke mye som går mellom motor nett og bil nett.

Tenning og start til motor nett.

Alle instrument/varsels lys og bensinpumpe til bil nett.

Det skulle jeg nesten greie og koble uten skjema, ved og måle.

mvh HansK

Skrevet

[quote name=]

mvh HansK

Er vel ganske enkelt, kun noen ledninger og koble, er jo ikke mye som går mellom motor nett og bil nett.

mvh HansK

Hørte med emm sport i trondheim om ombygging og de mente det var litt arbeid. snakket om noen skruer mellom motoren og girkassen en plass som ikke passet.

Skrevet
[quote name=]

mvh HansK

mvh HansK

Hørte med emm sport i trondheim om ombygging og de mente det var litt arbeid. snakket om noen skruer mellom motoren og girkassen en plass som ikke passet.

Bruke kassa også da :) Mem plug and play er vel lettest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...