Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var ein mørk høst kveld... eg var ute og kjørte vinden var kraftig og regnet hagla ned! eg traff nokon kjente og skulle ta ned ruta og der sa d bare knirrrrrrkkk.... pang... sprekk... og ruta stod i vinkel! og eg tenkte STEIKE ka gjør eg no.. hehe :lol: trur ikkje an e i skikkelig spor, men eg fekk an sånn noke lunde igjenn med litt hjelp, men ruta står heilt skjeivt... måtte kjøre heim med reine BLÅSEKONSERTEN!!! nokken som har nokke forslag til ka eg må gjøre.. kan det være sporene som ruta går i som er heilt gåne eller skeive? :(

Skrevet

Dette var noe som "rei" rutene i bilen min også :D

Poppnagler hadde løsnet på innfestningen på motoren.

Jeg borret ut poppnaglene,og satte i nye,med skiver på baksiden, samtidig hadde festebrakketen sprukket,så jeg sveiste den,og smurte opp skinnene,og nå går den som ei kula :lol:

Skrevet

samme skjedde på min E36. Jeg fikk dytta vinduet på plass, men har ikke åpnet opp og sjekka enda, så nå bruker jeg ikke vinduet. Var litt surt, for jeg hadde akkurat montert inn nye heiser, og brukt masse sikaflex på tettemembranen i døra:(

Skrevet
samme skjedde på min E36. Jeg fikk dytta vinduet på plass, men har ikke åpnet opp og sjekka enda, så nå bruker jeg ikke vinduet. Var litt surt, for jeg hadde akkurat montert inn nye heiser, og brukt masse sikaflex på tettemembranen i døra:(

huff... :( jeg tror de gamleste e36 ikkje e så gode rundt vinduene... skulle nesten vert u eletriske :?

Skrevet

Jeg hadde problemer med at ene vinduet mitt gikk ut av sporet i lista, og iblant hoppa ut av ene skinna til heisen. Da sa det bare "pong", så stod den i vinkel, halvveis nede. På min var det noe så enkelt som at styreskinna innerst ved låsekassa var løs. Jeg festa den igjen, justerte litt på heisen og nå er alt i skjønneste orden. Foreslår at du tar av dørtrekket og tar en titt inni der.

Skrevet

fekk skjekka i dag.. var et plastik feste som var knekt... som gjorde at ruta hadde hoppa ut av sporet på den eine sida.. er d muligt å få tak i et nytt feste? (feste fra vinduet og inn på ei skinn som løfter opp og ned vinduet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...