Cato84 Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Var litt uheldig tidligere i år og rygget inn (såvidt) i garasjeveggen. Ble ikke noe merket på bilen, men etter dette så sluttet bagasjeromsåpneren å fungere. Altså knappen utvendig, den inne i bilen og fjernkontrollen fungerer utmerket! Skiltlysene virker heller ikke. usikker på om dette skjedde samtidig. Er det noen som har vært borti dette og vet om det kan være noe rele eller sikring evnt. kontakt som er gåen. Hvor er sikringene til disse? Er det de som er på passasjersiden baki?
bjalle Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Det går ett stag fra åpneren til centrallåsmotor,mulig det har hoppet av.
Cato84 Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Oki! skal få åpnet deksler å sett på det når jeg har tid... Takker for svar! kom gjerne med flere tips:)
bjalle Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Oki! skal få åpnet deksler å sett på det når jeg har tid...Takker for svar! kom gjerne med flere tips:) Beklager jeg forvekslet biler,det er ikke noe stag,det sitter en mikrobryter under gummien du trykker på,den sender ett signal til cent-motor,kan muligens denne ha kommet i klem.
bjalle Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Slik ser det ut http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=60 staget nr 10 er til nøkkelen.det var dette jeg misforso.
Cato84 Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Er forsåvidt litt rart at det er mikrobryter som har kommet i klem, da det var bakfangeren som tok imot støtet! Sier ikke at det er umulig, men har mine tvil:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå