Gå til innhold

"Hjelp" Lyktespyler E-36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle, har et problem med at lyktespyleren på høyre side lekker mens man ikke bruker den, jeg ser det renner utenfor støtfangeren og jeg trur det lekker ved dysene eller der i nærheten.Den tømmer tanken mens den står i ro om natta. Noen som vet hva som er feil? Er den bare å bytte? Og dere hvordan får man den av? Har sett på den å finne ikke ut hvordan man skal demontere den.

Bilen er en E-36, 320i, 97mod.

Takk for hjelp på hvorhånd.

Skrevet

hvis du plukker av fangeren kommer du til fra innsiden, skulle da være mulig å se om det er hull på slangen eller hva det er.

mulig det går an å bare røske de løs også, det har jeg ikke prøvd.

Skrevet

hadde et problem med at det ikke kom noe spylerveske på viskeren på bakruta på touringen min, alt havna i bagasjen :-)

der det er skarpe svinger på ledningene eller en fordeler har de brukt noen dårlige metoder for å skjøte disse små rørene, jeg ville sjekke disse skjøtene for dem var helt elendig laga, jeg laga ny skjøt selv og nå er det tett.

Skjøten de hadde laga var nesten som en liten bit rør litt tykkere enn de andre, begge endene var da tredd inn i denne rørbiten uten noe lim eller slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...