Rogern Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 felgene er meget pene. selges for 2000kr dekka er oppbrukt.. behøver spacere på e30. disse har jeg ikke lenger. husker ikke et,men sto på en opel rekord da jeg kjøpte dem.
Rogern Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... en#img_479
opt Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Hele og rette? 7,5" eller 8"?, du hadde skrevet 7,5" i den linken. Innpress? Hvor i Trøndelag? Interessert i å bytte i 17" TSW med bra dekk? Ble mange spm det her
Rogern Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Hele og rette? 7,5" eller 8"?, du hadde skrevet 7,5" i den linken. Innpress? Hvor i Trøndelag? Interessert i å bytte i 17" TSW med bra dekk? Ble mange spm det her De har ligget noen år nå så må nesten se over dem. men rette er de. mener de også var meget pene i lakken så forlanger 2000 for dem. mener de var 8" breie men ble usikker nå... er ikke hjemme for tiden men skal sjekket d over helgen. bygger om min e30 til 5bolt så... felgene ligger på kyrksæterøra men kan leveres i tr.heim
opt Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Ok, venter i spenning Du trenger ikke sportsstoler i svart skinn i den e30'n din eller?
Rogern Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 her er bilder. vasket kjapt av dem støv og sand så de er fortsatt møkkete. de er pene med ørsmå lakkskader. den største lakkskaden ses på bilde av den ene felgen 7,5x16 ET 40 felgene som har stått foran har skrapet litt mot fjærbeinet så kanten på innsiden er oppskrapet, men d vises ikke jo ikke når felgene står på bilen.
Rogern Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 håper jeg slipper å sende, så vill se om noen henter dem eller jeg leverer dem i trondheim
Rogern Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 gikk akkurat fremme, men da tok felga såvidt i fjærbeina... så jeg kjørte med 3mm spacer foran og ingenting bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå