AlXz Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Selger en Fujitsu Siemens pc. Fujitsu Siemens Scenic L. Hovedkort: Intregert nettverk, lyd og skjermkort. - AGP slot - 5stk PCI slots - 3stk SDram slots Prosessor: Intel PIII 866MHz, socket 370. Ram/Minne: 256MB SDram, PC133 Harddisk: 20GB (Maxtor/Fujitsu?) CDrom Diskettstasjon Selges for kun 350kr!!!
AlXz Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Hvor bor du? Jeg bor i Spydeberg. Det er ca. 5mil fra Oslo. Kart: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=8 ... &scrollY=0 Sending er også mulig.., da blir fraktkostnader mellom 250 og 300kr.
AlXz Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 BUMP! Jeg kan frakte gratis til Hobøl, Ski, Askim og Mysen. Sikkert andre steder også, bare ta kontakt Mob: 97019074 (annonseselgere: f*** off!) BILLIG!!!
AlXz Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 bergen..? Kan sende dit, blir nok litt langt og kjøre. Fraktkostnader for hele norge: kr. 250,-
AlXz Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 BUMP!!! Dette er jo jævlig billig!!!!!!!!!
wicky124 Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 er elendig på data..men etter det jeg forstår..koble kontakta i strøm i veggen,koble til tastatur og mus og skjerm og bruke?funker vel ok til internett surfing?
AlXz Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 er elendig på data..men etter det jeg forstår..koble kontakta i strøm i veggen,koble til tastatur og mus og skjerm og bruke?funker vel ok til internett surfing? Hei! Jepp. Men det er ikke noe oprativ system på pcen.
AlXz Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Grunnen til at denne fortsatt ligger her uten teksten SOLGT, ar at jeg faktisk har flere identiske maskiner, så om flere er intriserte selger jeg resten av haugen for 350kr stk! Dette er utrolig billig!!!
AlXz Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Billig og billig! er jo søppel hehe Neh! Mange som trenger sånne pcer til surfe maskiner, kontor pcer, servere osv ennå! Og hvis du sammenligner denne med andre maskiner til salgs (med samme specs,) så er denna mye billigere!
Betakaroten Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Har en pc med lignende specs. Kjører XUBUNTU. funker som fjell. ( i den grad fjell funker til noe da )
Kimmit Racing Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 er dette dem som ble stjelt på en skole der nede?
AlXz Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Takker for fin salgsreklame Disse pcene er ikke tyvegods nei! Disse har jeg tidligere kjøpt opp fra et firma som kjøpte seg nye pcer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå