Gremlin Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Hei, Kan noen fortelle meg hvor relèet til vindusviskerene sitter på en e36 sedan? Hvilken rolle har dette relèet? Hva gjør det?
Champ Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 ligger bak hanskerommet, hanskerommet må fjernes , bak der ligger det et par bokser , Releet til viskerne er normalt hvitt og ganske stort
Gremlin Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Problemet mitt er at vindusviskeren kun fungerer når den står på fullt. Det er vel dette relet som ordner med intervall? Fant et annet rele under rattet. Når jeg tok bort dettte virket ikke viskerene i det hele tatt. Så ut som det hadde gått litt varmegang i det også. Har det noe med saken å gjøre?
Tom Thorsø Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Hei du det kan være releet som er gåent. Kanskje fordi det bare er gammelt og må skiftes ut.
Magge Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Funker speedometeret ditt? Om dette ikke funker, så vil ikke viskerene funke på det andre stillet på viskerene. Kun på intervall og full guffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå