KingB Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Bilen er en 1993 BMW M5 3.8 Har planer om å bytte ut alle foringer under bilen, og der det er mulig - erstatte med polyurethane foringer fra POWERFLEX. Har aldri brukt powerflex produkter... Ønsker derfor tilbakemeldinger fra dere som har gjort dette tidligere. Er det noen ulemper med disse foringene? Blir bilen mye stivere/fastere? Er det verdt det?
BoSJo Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Kan ikke gi deg noe fasit, men har lest litt om powerflex foringer på E34. Det er angiveligt ikke anbefalt å bruke annet end de svarte foringer bak, da de gule og lilla vist ikke holder ret lenge i bakre ende på E34 M5 Folk har også skrevet om at dem mister traction i sving etter at dem har montert powerflex bak (Bakende blir stivere end standart).
KingB Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Så det beste er da kanskje å bare bytte til nye orginale foringer....?
BoSJo Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Som sagt ingen fasit fra meg jeg hadde nok valgt de original, men nu er jeg også litt original freak
KingB Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Her var ikke mange som kom med respons... Hører gjerne også fra dere som har brukt powerflex på andre biler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå