Sir Hofstad Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Noen med gode tips for å få ut knekt tennplugg hvor gjengeparti sitter igjen i M50?
BoSJo Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Er der kun gjengen igjen? ingen mutter Hvis toppen er av ville jeg legge den i ovnen og varme den godt igjennom til 150grader, ta den ut og sprøjte kjøle middel direkte på pluggen fra innsiden, da er det sikkert bare ta den med tang. Men sitter toppen på, da er jeg litt tom for ider
Sir Hofstad Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Har kjøpt en motor jeg henter på Onsdagskveld med en knekt tennplugg... Forstod det slik at halve gjengepartiet sitter igjen En slik motor jeg har vært på utkikk etter 2-3 år... Skal vel plukke den i atomer i allefall så at toppen sitter på er ikke noe problem. Tenkte det kunne være greit å få noen innspill herfra fordi det sikkert er noen som har vært borti det tidligere. Takker for svar Bosjo. (Legger ut en prosjekttråd når jeg får den på verkstedet )
BoSJo Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Skal du opgrader touringen til B25 nu? Hvis toppen skal av, da kan du sikkert bare ta den med tang fra innsiden uten problemer, eller kansje bore litt og bruke grisepik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå