pelle123 Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Hei Sjekka alle sikringer i boks framme og under baksete, men innebelysning og el. dobbel takluke funker ikke. Alt annet fungerer. Innebelysning: Alle pærer er i orden. Kun høyre lys bak fungerer, både på bryter og ved åpning/lukking dør. Det er strøm osv på ledningene på lyset framme men inget lys.. Dobbel takluke: det klikker litt i motor bak når jeg trykker på bryteren, det er det hele. Har prøvd å holde på bryter i 20 sek, men det hjalp ikke.. Kan det vere noe med RM og GM under baksete? Må jeg til å kjøpe nye?
pelle123 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Under teppet bak førersete inne i en svart plaskanal ligger det en sammenteipet ledningspølse. Inne i denne er det mange ledninger som er koblet sammen i ulike punkt. Her er det et punkt med 5 ledninger (rød/hvit) som er koblet sammen. Den sender strøm ut til alle kupelysene. Her var det irret vekk slik at koblingen var ødelagt. Når jeg fikk loddet dette sammen igjen funket alle kupelysene!! Der er ca. 8 slike koblingspunkt som kan vere lurt å sjekk dersom man ha el. problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå