Bernt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det kan godt hende dette er feil plass og spørre, bare flytt tråden om det skulle vise seg å være tilfelle. Yes, det har seg slik at jeg har planer om M-tech til bilen, en E36 328i coupe. Det vil si: Forfanger med leppe, sideskjørt, bakfanger med difuser, speil og lister. Jeg har en vinge liggende, er ikke helt sikker på om det er ordentlige saker. Håper dere kan svare meg på hvilken vinge det er? Egentlig er jeg imot vinger, men synes denne er ganske diskre og fin. Hva synes dere, med vinge eller uten? Mvh, Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 det er en orginal m3 motorsport vinge. mange m3er ble levert med denne. synes den ser ok ut, men ville heller gått for m3 gt vigne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er helt enig med m3e30! Mye penere GT vingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hmm, kanskje dere har rett. Men jeg synes denne ser mer diskre ut. Vanskelig sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg er heller ingen vinge-mann, så jeg ville droppa den. e36 er penest uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ja, lurer på om ikke jeg faller mot clean altså. Jeg synes GT Vingen er fin, men kanskje litt i det "ekstreme" laget da jeg ønsker en mer diskre look. Men synes kanskje Motorsport vingen ødelegger litt den fine "vippen" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg har en identisk bil, lurer også på vinge, eller ikke vinge...? men for min del så blir det en karbonlist og div, andre carbon detaljer, men har ikke bestemt meg enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå