Dirty Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Yes, tenkte å skaffe meg en GT vinge til mitt nye prosjekt! har kikket endel på nett! mest Ebay! noen som har en side i NORGE der de selger uorginale gt vinge til en overkommelig pris! ikke gs,motortechnik for der var de dyre takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 feilpost nr2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 du må ikke være kijip på penga..... tro ikke du får det billigere enn på motortechnick, lit billigere en gs, men det kan hendedu kan komme over brukt, men de vet også hva de skal ha. gs og motortechnick har ihvertfall vinga i et hardt polystoff, imotsetning til disse glassfibervinga som selges på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 3000 spenn med mva hoss schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er ikke kjip på pengene men syns 3000kr for en kjip kopi er passformen er elendig, er som å kaste pengene ut av vinduet! da kjøper jeg heller en på ebay til 500-800 kr inkl frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 2500kr http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=1642 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er ikke kjip på pengene men syns 3000kr for en kjip kopi er passformen er elendig, er som å kaste pengene ut av vinduet! Passformen er helt lik kontra den orginale gt vingen til 11 000,- hos GS. Kjøper du en glassfiberkopi på Ebay til 750-1000kr, må du itilegg ut med frakt, kansje 500kr kansje mer kansje mindre, pluss moms 25% av varens verdi medregnet med frakt og toll som er på 10,7% av varens verdi medregnet med frakt. Vet ikke om det blir så fordømt mye billigere. Jeg hadde kjøpt en slik hos motortechnick. Å når jeg skulle selge bilen min, hadde jeg bare tatt den av å solgt den for seg selv. Elers hadde jeg tatt et par ekstra lapper for bilen en det jeg hadde tenkt. Du må ut med penga nå, men du får dem igjen igjen, imotsetning til noe billig og ihvertfall dårlig kvalitets glassfibergreier, som blir igrann dyrt med avgiftene medregnet og med dårlig passform itilegg. Det er vel en grunn til at gs og motortechnick selger gt vinga i hardt polyuretan stoff og ikke i glassfiberstoff. den som ler sist ler best.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 2500krhttp://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=1642 det er glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ja du sier noe der! mulig jeg må slå til på motottechnik. for gs har jeg sluttet å handle fra makan te service. og for å ikke snakke om MAXAN hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå