Mboy Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 heisann Har en m3 "banebil" gate reg. Så blir mye putring rundt i byen, som ikke den bilen er beregna på. Kan vell kalle den daukjørt, hehe. Her om dagen begynte den og fjuske når jeg ga på. Også begynte det og gå over til litt mer hosting. (hørtes litt ut som når du begynner og tukte bilen til bestemora de) hehe. Er ganske sikker på at det er plugga, eller hva mener dere? På tomgang går den helt fint. Noen som vet hvor man bestiller racingplugger som ikke er alt for dyre. 3.0 m3 motoren. takker for svar! Til de som finner skrivefeil. Behold de!
Ad|oS Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Hadde samme problemet med min 320, men skiftet plugger og den ble god som ny! Kan desverre ikke hjelpe deg med hvor du får tak i det
Mboy Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 takker for svar. Regner med at det er plugga, men har ikke skrudd opp og sett på de enda. Tenkte jeg bare kjøpte nye uansett (skader ikke) Også bare dro jeg innom thoshov men der skulle de ha 1800kr og da bare ba jeg han dra til helvete. Og de plugga "trodde" han var til m3. Men tenkte jeg ikke skulle ha de vanlige bosh plugga, men noen som var beregna på litt mer racing. Hadde det før og det hjalp faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå