Rabies Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg har planer om å banke Hyggmaister i drag. Min 316 mot hans 318. Specs Hyggmaister: Konfilter, effektanlegg ventiltikk og rusten forkjerm. Specs Rabies: Girkule i crom og carbon, biltema endestuss, førstehjelpsskrin m/plaster, originale M0,3 kapsler (disse gir massiv effektøkning) og en skjult kompis med megafon til å lage dumpventil-lyd. Hvem vinner og blir king of the road? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 må nok skuffe deg og si at jeg satser på Hyggmaister, han burde være bedre stillt, men ting kan jo skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 kanskje hvis jeg justerer opp trykket på dumpisen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 haha:P ja det vil nok gjøre susen, og hvis du kombinerer dette med diverse tuning klistremerker på bilen så har han ikke en sjangs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 da skal jeg fore dumpisen på bønner og kjøpe 45 klistremerker i morra. og wunderbaum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Viktig å stille med hjemlengsel... Og hvis du kan kombinere det med nesten tom tank, demontere radioantennen(for bedre aerodynamikk ), nedoverbakke, medvind og fjell-luft i dekkene så tror jeg seieren er din...! OBS: Lav matchvekt er viktig.! Husk å gå på toalettet for tømming av både ryggen og luren før start.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 da skal jeg fore dumpisen på bønner og kjøpe 45 klistremerker i morra. og wunderbaum. Yiiiiz, nå tror jeg snart jeg må trekke meg Begynner å bli tom for motrekk nå... For fylle på høyoktan-bensin og gå til kjøp av undertray-neon da Evt bygge meg en spoiler av tre eller no Dette så jeg forøvrig på gatebil! En stygg gammal volvo som hadde SPIKRA sideskjørt, front og bakfanger på, og attpåtil malt dem i NESTEN samme farge som bilen! HAHAHA...Når jeg kom tilbake dagen etterpå for å ta bilde av den var den kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hehe. lurer på om jeg hadde blitt bannet fra bimmers.no hvis jeg hadde gjort noe sånt... eller, lurer egentlig ikke. vet jeg hadde blitt bannet:) men den ble sikkert skikkelig kjapp av det da. tenk det ville bunndraget du får av celulosekomponenter på bilen. fotosyntesen får jo teftingen til å bli helt vill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå