Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å banke Hyggmaister i drag. Min 316 mot hans 318.

Specs Hyggmaister: Konfilter, effektanlegg ventiltikk og rusten forkjerm.

Specs Rabies: Girkule i crom og carbon, biltema endestuss, førstehjelpsskrin m/plaster, originale M0,3 kapsler (disse gir massiv effektøkning) og en skjult kompis med megafon til å lage dumpventil-lyd.

Hvem vinner og blir king of the road? :?

Skrevet

Viktig å stille med hjemlengsel... Og hvis du kan kombinere det med nesten tom tank, demontere radioantennen(for bedre aerodynamikk ), nedoverbakke, medvind og fjell-luft i dekkene så tror jeg seieren er din...! OBS: Lav matchvekt er viktig.! Husk å gå på toalettet for tømming av både ryggen og luren før start.! :wink:

Skrevet
da skal jeg fore dumpisen på bønner og kjøpe 45 klistremerker i morra. og wunderbaum.

Yiiiiz, nå tror jeg snart jeg må trekke meg :? Begynner å bli tom for motrekk nå...

For fylle på høyoktan-bensin og gå til kjøp av undertray-neon da :roll: Evt bygge meg en spoiler av tre eller no :)

Dette så jeg forøvrig på gatebil! En stygg gammal volvo som hadde SPIKRA sideskjørt, front og bakfanger på, og attpåtil malt dem i NESTEN samme farge som bilen! HAHAHA...Når jeg kom tilbake dagen etterpå for å ta bilde av den var den kjørt :cry:

Skrevet

hehe. lurer på om jeg hadde blitt bannet fra bimmers.no hvis jeg hadde gjort noe sånt... eller, lurer egentlig ikke. vet jeg hadde blitt bannet:) men den ble sikkert skikkelig kjapp av det da. tenk det ville bunndraget du får av celulosekomponenter på bilen. fotosyntesen får jo teftingen til å bli helt vill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...