TOREBMW Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 http://s150.photobucket.com/albums/s112 ... ca2b9d.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 ser ut som d går an å leke seg med denne ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hvilken bil? Specs? Hørtes ut som turbo vaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 helvete det såg glatt ut der... kom jo ikke fra flekken der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har sikkert noe med turbo og gjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenDover Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Damn rå lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hvilken bil? Specs? Hørtes ut som turbo vaffal Tror det er noen og 600hk på den bilen der.. må vært is? Kom ikke røyk en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Bilen er vel Tore sin E30 med 2.8 liters turbo motor.. Mer enn nok effekt (bremsa til 618hk i motoren og 538hk på hjula) samt ufattelig fin! Kan lese mer her! Prosjekt tråd til Torebmw sin E30 Turbo Men tore, hvor er det glatt her i rogaland ennå? Finnes jo ikke antydning til annet enn regn! For all del, blir glatt det også med 600 hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 eg var tilstede når tore viste bilen sin på streetmeet i haugesund og det var nok ikke mer en litt regn som skulle til for å se ut som m3`n lekte seg på is var jammen futt i den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ser frem til å se ditt råskinn i aksjon på bimmers & CCN treff neste år Tore . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ser frem til å se ditt råskinn i aksjon på bimmers & CCN treff neste år Tore . det gleder jeg meg noe hinsides til også. det skjærte seg for meg iår men kommer sterkt tilbake neste år btw leste bmw performance magasinet idag og fant bilde av bilen min der.ganske morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 The Gatebil aftertrack party has almost become as famous as the show itself, for a few reasons. One, the awesome livebands, and the other is the Miss Gatebil Gatebil setter spor i bilverden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Herlig lyd :) Høres skikkelig sinna ut den motoren der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Åh! Herlig lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 ja det ble ganske stilig lyd ut av den dieseltuten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå