Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jeg ser at de fleste skal ha M-matter i bilene sine men jeg er litt sugen på alu. Ikke sånn fattig bilrekvisittabutikk alu-look bullshit men 100% alu som skrus fast. vet ikke med dere andre men jeg syntes de er fete. (Ja, jeg vet at det ikke er en bmw på bildet men det var det jeg fant. bare for å gi et lite inntrykk av hva jeg mener) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 skal du ha slike matter bør resten av bilen "matche" den stilen....ikke alle biler som klarer og "Pull it off" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ja. vet at det ser passe sløvt ut i et ellers originalt interiør. men passer det inn så ser det rått ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Jepp bør så i stil med resten,kanskje no mer i alu look i bilen.(Lister eller no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Lager ikke schnitzer alumatter? Synes bare å huske jeg har sett noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 er ikke sikker, håper det. de jeg har funnet lå på bsbildeler.no... Litt fetere med schnitzer enn autostyle eller mattig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Skal du ha sånne matter, så må bilen se litt rally rigga ut. Ellers blir det bare harry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå