M30Punk Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 clutch'n har havarert på 3.5l min nå,men hvor kan jeg bestille zinter clutch hen? pure-pf funker ikke hos meg så må finne en anna plass enn det...
336mik Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 www.krbtrading.no Der fikk ihvertfall jeg tak i til min s38b36.
Tommy Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Hvordan er prisnivået på en zinter, contra en original clutch?
M30Punk Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Ok,da får jeg ringe KRB imorra,takker..
336mik Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Kan faktisk se ut som de ligger på samme pris. Jeg ga ihvertfall 2 tusen for min sinter.
javewl Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Til oss som ikke har så mye erfaring med forskjellige clutcher.. hvordan er det å kjøre med sinter på gata? 4 kontra 6 lameller?
336mik Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 6-puck er vel litt mildere(hogger ikke så mye),men også litt dyrere. 6-puck har vel også bedre gripe evne.
Bimmerlars Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Ikke noe problem å kjøre med sinter på gata! Bare å lære seg det og få feelingen
Rune B. Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 6-puck er vel litt mildere(hogger ikke så mye),men også litt dyrere.6-puck har vel også bedre gripe evne. 6-puch er mildere. Det vil si at den er enklere å kjøre mykt med. 4-puch er mer hardcore og er litt lei å ta igang med men er mye sterkere. 4-puch tåler altså mer krefter.
BoSJo Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Ikke sag meg i filler nu, har ikke så mye peil på dette Men jeg mener å ha lest at man med fordel kan bytte lamellerne til et eller annet race merke(Skal se om jeg finner det igjen) og så beholde orig. trykplate. Dette skulle gi sterkere clutch men ha samme kjøre egenskaber som originalt....kan det stemme?
Bimmerlars Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Ikke sag meg i filler nu, har ikke så mye peil på dette Men jeg mener å ha lest at man med fordel kan bytte lamellerne til et eller annet race merke(Skal se om jeg finner det igjen) og så beholde orig. trykplate. Dette skulle gi sterkere clutch men ha samme kjøre egenskaber som originalt....kan det stemme? Sachs leverer organisk lamell som tåler mer enn en hvilken som helst annen organisk lamell, men den skal visst være svindyr
336mik Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 6-puck er vel litt mildere(hogger ikke så mye),men også litt dyrere.6-puck har vel også bedre gripe evne. 6-puch er mildere. Det vil si at den er enklere å kjøre mykt med. 4-puch er mer hardcore og er litt lei å ta igang med men er mye sterkere. 4-puch tåler altså mer krefter. Stemmer nok det du sier her.Jeg som husket feil. 6-puck er vel litt mer slitesterk da ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå