Dehghan Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Nå har jeg kjøpt meg (nesten) nye BBS CH felger 3 mnd gamle 19", ET 37 hvor brede felgene er er jeg ikke helt sikker på, for forrige eier visste det heller ikke men kan tippe hvertfall over 8", men det står altså 225 dekk forran, og 265 dekk bak. Så er mitt spørsmål, passer dette på min e36 sedan 92 mod?? Litt usikker så det er veldig fint om noen kan komme med innspill og evt erfaringer. Takk
kimeide Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 spørs på understellet ditt.... men kan vel si med engang at det vil bli trangt.... hvor brei felgene er står på innsiden på de...
Dehghan Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 åja sånn ja, har originale dempere og fjærer bak, og kun senkefjærer fremme, som senker 40 mm.
Dehghan Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Høyde er jo standard bak, og senket 40mm fremme. Er rimelig sikker på at det passer fremme, men usikker på bak. Camber er vel også standard, hvertfall bak ettersom den ikke er senket noe, fremme vet jeg ikke, men såvidt jeg vet varierer ikke camberen så mye fremme som bak. ikke så mye peiling på akkurat dette men.
kimeide Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 er buene valset..? eller er de orginal... tror ikke det kommertil å gå,med orginale dempere bak vil den nok subbe noe jævli...
Dehghan Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 ikke valset nei, men vil det ikke subbe enda mer om den er senket da?
-Lasse- Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Med 265 dekk er disse helt sikkert 9,5x19 eller 10x19. Ch bli produsert med +40 eller +25 (m3) innpress på bakfelgen. Det må iallefall valses max hvis du skal ha noen mulighet for å få disse til å passe på en e36. Hvis det overhodet er mulig å få til..
Cato84 Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Hvor kan man få kjøpt BBS CH felger i Norge? noen nettsider? Er det slik at BBS produserer felgene på bestilling med riktig innpress og boltsirkel? Har hørt noe om dette, men ikke gransket noe nøye! Beklager OT, men gidder ikke starte ny topic!
milhouse Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 autogrip.no har bbs og de har en del lett brukte felger som selges nå. Ring de å hør om du får noen billige...
John H Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Det kommer nok til å subbe ja..du må nok valse endel da..
-Lasse- Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Er det slik at BBS produserer felgene på bestilling med riktig innpress og boltsirkel? Har hørt noe om dette, men ikke gransket noe nøye! Beklager OT, men gidder ikke starte ny topic! Så vidt jeg vet gjør de dette kun på smidde modeller som Le Mans og GT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå