Gå til innhold

Takk til Muska

Bmw-power85
 Share

Anbefalte innlegg

Slenger meg på her jeg også.

Ennå ikke handlet deler men pratet mye om løsninger, treff, deler etc.. så blir vel noe kjøp etter hvert;-)

Alltid blid, hyggelig, imøte kommnende og finner alltid løsninger :-)

Takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ... :oops: Nå ble jeg litt målløs (nesten) :) Tusen takk for hyggelig omtale av oss, jeg har sikkert gjort mye galt også bare så det er sagt :) Det er dere som gjør det lett å være imøtekommende så takk til dere også :) Sees på treff i Drammen den 4 nov... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare takke for tilliten og all hjelp vi har fått ifra andre også :D Og vi BMWfolk er og blir UNIKE da det gjelder å stille opp for andre Bmweiere :D Og da var det ikke oss jeg tenkte på :D Fortsett i samme ånden :wink: så får vi hjelp uansett hvor vi er :) MORTY... Det er håp for alle, selv deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel takke litt jeg å da.. uten muska hadde jeg vil ikke vært til stedet(bokstavelig talt) hehe og skal inrømme at jeg er med å grave fram nen deler innimellom jeg å.. takk muttern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel takke litt jeg å da.. uten muska hadde jeg vil ikke vært til stedet(bokstavelig talt) hehe og skal inrømme at jeg er med å grave fram nen deler innimellom jeg å.. takk muttern

Hehe, ja det blir vel ikke noe mer bokstavlig talt enn det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...