Bmw-power85 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Takk til Muska og hennes ektemann for god service og blide ansikter. fine deler til en gunstig pris. kjøper du deler fra disse blir du ikke rundlurt, for dette er ærlige og blide mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har selv ikke kjøpt deler der da dem ikke har til min E39 men helt klart hyggelig å prate med muska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Helt enig der. utrolig imøtekommende personer med godt humør og god humor! "mor" muska Må ikke glemme den gode kaffen de har heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 kan vel sende en takk dit jeg også! vært utrolig real mot meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Slenger meg på her jeg også. Ennå ikke handlet deler men pratet mye om løsninger, treff, deler etc.. så blir vel noe kjøp etter hvert;-) Alltid blid, hyggelig, imøte kommnende og finner alltid løsninger Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 OJ... Nå ble jeg litt målløs (nesten) Tusen takk for hyggelig omtale av oss, jeg har sikkert gjort mye galt også bare så det er sagt Det er dere som gjør det lett å være imøtekommende så takk til dere også Sees på treff i Drammen den 4 nov... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Slenger meg på denne her. Hyggelige mennesker og priser. Får stikke innom å kjøpe noe senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 slenger meg på jeg også. har aldri kjøpt noe av muska men har spurt ofte om de har hatt noe som jeg trengte og da har jeg alltid fått raske tilbakemeldinger så vil si at dere får topp karakter på service fra meg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 jeg og Magnus har begge noen hengerlass med deler fra bussen, og en del timer med skravling i sofaen kan du si Ingen ting å utsette her nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 får vell henge meg på her jeg og.. altid blide og hyggelige dere.. og takk for all hjelp dere har fikset for meg.. mye jeg ikke hadde klart uten dere nei selv om jeg egentlig er en gal mann med sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Morty... Du er under oppdragelse du Takker alle for hyggelige ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Må bare takke for tilliten og all hjelp vi har fått ifra andre også Og vi BMWfolk er og blir UNIKE da det gjelder å stille opp for andre Bmweiere Og da var det ikke oss jeg tenkte på Fortsett i samme ånden så får vi hjelp uansett hvor vi er MORTY... Det er håp for alle, selv deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 får vel takke litt jeg å da.. uten muska hadde jeg vil ikke vært til stedet(bokstavelig talt) hehe og skal inrømme at jeg er med å grave fram nen deler innimellom jeg å.. takk muttern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 får vel takke litt jeg å da.. uten muska hadde jeg vil ikke vært til stedet(bokstavelig talt) hehe og skal inrømme at jeg er med å grave fram nen deler innimellom jeg å.. takk muttern Hehe, ja det blir vel ikke noe mer bokstavlig talt enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå