Jaws Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Hei folkens, eg har fått ett problem som haster litt. får ikkje opp bakluken på min e36 325i sedan, eg trur staget på lås/knappen på bakluken har hoppet av, når eg trykker inn låsen bak så skjer det ingenting og det høres ikkje ut som det skjer noe inni luken heller, høres ut som den låser seg opp og igjen når eg låser bilen så eg trur nok det må vere det staget som går på låsen når eg trykker den inn... noen som har noen gode triks og få opnet luken uten og knuse hele luken?? på forhånd takk for kjappe og gode svar!!
Jaws Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 da var bakluken opnet igjen, det var staget på opneren/låsen bak som hadde hoppet av. Eg tok vekk seteryggen og, fjernet platen der som skiposen skal vere og da såg eg rett inn på låsen, eg brykte ett stag som eg førte inn på staget og opnet den....
mrbatnes Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 da var bakluken opnet igjen, det var staget på opneren/låsen bak som hadde hoppet av.Eg tok vekk seteryggen og, fjernet platen der som skiposen skal vere og da såg eg rett inn på låsen, eg brykte ett stag som eg førte inn på staget og opnet den.... gjor det samme med bilen min, bare i omvend rekkefølge, da jeg glemte nøkklene i tenningen å smekket igjen døra som låste seg gikk inn i bagasjerommet og tok vekk skiposen, brukte en lang stang med krok på å nappet ut nøklene fra tenningen meget irriterende når sånt skjer med låser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå