Jaggu Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Gjelder en 318 is 96 modell, hvor sitter termostaten der sånn grundig og nøyaktig forklart? Skal jeg gjette selv så vil jeg tro den sitter fremst på blokka der det kommer to rør ut av blokka?
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 på 318 er det bare å følge vann slangen som går ut på venstre siden av radiatoren (når du ser i motorommet)... den går inn i en grå metall del som er ganske langt oppe på mororen... så er det vel noen skruer der som må ut så ligger den inn bak der... det var i hvertfall det på den gamle min, og det det står i haynes bøkene også håper dette hjalp
Jaggu Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Godt, godt... da var jeg så nær som jeg kunne ha kommet Javel, da må jeg bare få tak i en pakning og så kan jeg vel bare skru fra hverandre den da.. men det er ikke noe lufting osv når man skifter termostutten?
-Sammy Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 vil tro man burde lufte litt ja, man åpner jo trossalt kjølesystemet da.. Men nå er det seint på natt og jeg vet ikke om svaret mitt er så gjennomteknt
Olaisen Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Du er nok nødt til og lufte også ja, du åpner tross alt kjøresystemet ditt og slipper inn luft der. Ny pakning er også og annbefale.
bjalle Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Og gjør det når motor er helt kald så blir det mindre å lufte.
Jaggu Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Og gjør det når motor er helt kald så blir det mindre å lufte. Tror ikke det skal være noe problem
Jaggu Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Sliter litt med å finne termostaten jeg... ikke noen sniller sjeler der ute som har bilde av motorrommet til 4`eren og kan markere hvor den sitter / eventuell guide?
Jaggu Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Sliter litt med å finne termostaten jeg... ikke noen sniller sjeler der ute som har bilde av motorrommet til 4`eren og kan markere hvor den sitter / eventuell guide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå