Hawkon88 Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 ønsker mtech kit og bakrutesenker til prefaclift. helst mtech1. skader er ikke noe problem kor lenge det kan fikses. trenger ikke å være orginal deler med org utseende er viktig. ønsker også baklamper til prefacelift. ikke sotet, eller sprekk. trenger kun glassene. trenger ikke å være org. ønsker og cromelistene over døren. dette gjelder 2dørs. ellers andre deler du mener jeg kunne trengt.. skrik ut! 4punktsseler og halvbur er av interesse, trenger ikke å være fia godkjent.
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 har org baklykter.... usikker på stand, skal sjekke
Hawkon88 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 beklager, jeg sveiser tårnavstivere selv, men kan kjøpe dine med mindre jeg får begge for 500+frakt.. noe jeg tipper er for billig for at du gidd å selge?
Hawkon88 Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 har da fått tak i mtech bodykit, så trenger kun baklamper, bur og seler.. samt dørlist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå