caaatooo Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da ser det ut til at det blir salg av bilen pga. overgang til mine foreldres BMW E60... Linker til annonsen finnes her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11584772 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1684775 Relevante spørsmål om bilen kan besvares i denne tråden. Skambud kan godtfolk spare seg for, da jeg ikke trenger å selge bilen. Kun seriøse henvendelser. Mer om bilen, samt bilder kan dere finne her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63293&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 PEN bil og tøffe bilder Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da ser det ut til at det blir salg av bilen pga. overgang til mine foreldres BMW E60... hmmm, va ikkje d du sa før i dag.. trudde du skulle ha en sånn som vi har i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da ser det ut til at det blir salg av bilen pga. overgang til mine foreldres BMW E60... hmmm, va ikkje d du sa før i dag.. trudde du skulle ha en sånn som vi har i butikken? Kanskje, kanskje ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Bumpidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Må bare si at denne var direkte dritlekker!! synd æ kjøpte e-39 i sommer...denne hadde jo absolutt alt æ va ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Må bare si at denne var direkte dritlekker!! synd æ kjøpte e-39 i sommer...denne hadde jo absolutt alt æ va ute etter... Er bare å selge din og kjøpe min, det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Må bare si at denne var direkte dritlekker!! synd æ kjøpte e-39 i sommer...denne hadde jo absolutt alt æ va ute etter... Er bare å selge din og kjøpe min, det Hehe, ja det hadde vært drømmen! Får vel ikkje rart for min nå, e-39 har jo sunket så mye i verdi bare siden juni da æ kjøpte... Du står fast på den prisen som e i annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Den var griselekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Må bare si at denne var direkte dritlekker!! synd æ kjøpte e-39 i sommer...denne hadde jo absolutt alt æ va ute etter... Er bare å selge din og kjøpe min, det Hehe, ja det hadde vært drømmen! Får vel ikkje rart for min nå, e-39 har jo sunket så mye i verdi bare siden juni da æ kjøpte... Du står fast på den prisen som e i annonsen? Har hatt godt med henvendelser på bilen - sikkert flest "drømmere" og nysgjerrige samt "byttehandlere", men har noen seriøse interessenter. Så jeg setter ikke utropsprisen ned riktig ennå. Men, prisen har litt prutningsmonn i seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Den var griselekker.. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg