Chris_325iM Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Har et helt nytt sett med originale treverk deler til E34 interiør. bare hatt det ute av pakken 1 gang for å se på det selv! Noen som er interessert i det? kan ta bilder av det senere om noen virkelig er interessert, gidder ikke fly på loftet å hente det fram fordi noen lurer på hvordan det ser ut. Har også bunn del til E34 sportsete, nytt originalt... Noen som har et som er raknet så er dette perfekt! tar 1- 2 timer å bytte ut! Gi bud!
Anderslien Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Er det sånn vanlig brunaktig treverk? Valnøtt tror jeg det heter. Hvis det er veldig mørkt, nesten svart, er jeg veldig interessert.
Chris_325iM Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 mener å huske at det er mørkt ja, hvertfall ikke det lyse! Kan godt finne det fram og ta noen bilder til deg om du er int. i det
Chris_325iM Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Fant fram treverket og fikk tatt et par bilder... det heter Walnut altså valnøtt.
Stian_B Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 bunndelen til sportstol har du det enna? er interesert hvilke farge...hvis det er riktig farge så kjøper jeg det... får du sendt et bilde på mail el mms? tlf. 48109805 mail: stian_153@hotmail.com hilsen stian
Jonner'n Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 har du den plata som skal være rundt girstanga? manuell eller automat forresten?
Chris_325iM Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Har kun det som er avbildet... om det er til manuell el aut. vet jeg ikke, men står sikkert på papiret. så kan se om jeg husker å sjekke det ut i morra
Lilleulv27 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Har du bunn til stol enda? Tror du det går ann å få den til å passe over i en vanlig stol. Min er raknet..
Chris_325iM Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 har bunn delen enda, du får den sikkert til å passe, men om det blir serlig pent, det tror jeg ikke...!
Chris-84 Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Noen som vet hvordan dette treverket festes? Må det erstattes med nåværende plast-deler, eller limes de over? Vet ikke hva sånt ligger på i pris så får begynne med å by kr 300,-
Chris_325iM Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 det limes på med et lim jeg ikke husker navnet på i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå