dejavu Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Har en 320i,92 mod. Om morgenen når jeg vrir om tenningsnøkkelen,høres først bare et par halvkvedede viser fra startmotoren. Den drar liksom ikke helt rundt. Omtrent som om batteriet skulle være flatt. Så lirker jeg litt til, lar bilen renne en meter eller to fremover,også begynner plutselig stateren å spinne slik den er ment å gjøre,og motoren starter ganske øyeblikkelig. Jeg har prøvd å lade batteri,og det kan selvsagt hende at det er defekt. Men det rimer vel ikke, med at starteren plutselig begynner å dra som den skal..eller? Det jeg lurer på, er om starteren skal ha noe service,smørning etc., og om dette kan utføres mens den sitter i bilen..?
bjalle Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Nei er startmotor slitt så er det bare å bytte den i en ny,ingen ting å reparere.De fleste steder må du levere den gamle starten når du kjøper ny,det samme gjelder dynamo.
Ballder Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Vell.. Har nå byttet børster på flere startere, men ikke på bmw sine ennå. Men går ut ifra at det ikke har stort og si.. Men enkleste er jo og kjøpe byttestarter ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå