kennethb Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har kjøpt Rieger frontfanger fra Koed, jeg har fått bruksanvisning på tysk, noe jeg er veldig dårlig på. så jeg lurer på om noen har en fremgangsmåte for dette på et forståelig språk?
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 åssen bil? slik gjøres det på e36 i hvertfall: vet du hvordan du tar av orginal fangeren? fjerner listene på fangeren (på førersiden må du fjerne hele hjørnet, på passasjer holder det med den lille biten) så skrur du løs de 4 skruene... inne i hjulbuene og under fangeren på sidene er det sikker noen småskruer du må løsne, så er det bare å ta av fangeren... og løsne evt grøftelys... ikke noen stor oppgave akkurat... hvis du har kjøpt fanger i plast så må du sikkert skru løs innerplata på org fangeren og sette den på den andre og så sette alt sammen igjen som du skrudde det av...
JoCCe Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Eller som på e34, hvor det står skruer bak listene på org fangeren, bare å ta av den, ta ut stål fangeren av den orginale fangeren å skru den på bilen igjen, å tre rieger fangern utpå der, å skru den fast i hjulbuen Er liksom ikke så mange måter det går an å gjøre det feil på (sette den oppned? ) Joachim
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 er det samme fremgangsmåte på hekkfangeren da..? på e36 altså.
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 nesten.... du må skru løs den lille leppa under fangeren og derfra kommer du til noen skruer som løsner fangeren... så er det bare å løsne i hjulbuen og ta den av
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 har ikke noen liten leppe under hekkfangeren jeg. ikkeno M-Tech her i gården=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå