Gå til innhold

Bilder av AC Schnitzer styling?

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe. Ja, er jo sant dette :P

Men samtidig som det kan være greit å høre hva andre synes, er det jo tross alt aller viktigst å hørre etter på seg selv! Det er tross alt DIN bil det er snakk om, og det er evt DEG bilen din skal reflektere, og ikke nødvendigvis "den gjennomsnittlige bmw-eier" eller lignende.

Dette vil si at om DU egentlig bare ELSKER den nyeste monsterfangeren med fake-look intercooler foran fra jallastyling.com; så bruk den da. Me du kan jo samtidig ikke forvente at særlig mange andre over 13 år vil like den da :roll:

Når dette er sagt, kan jeg ikke si annet enn godt om schnitzer (foruten prisene)

Håper du forsto poenget mitt - som ikke er å være krass mot deg, men bare en påminnelse om å ta det du selv liker, uavhengig av merke og pris.

Når det er sagt - med svært ofte får en jo hva en betaler for. Forvent ikke at fangeren fra jallastyling.com har samme passform som schnitzer :roll::P

Og HELT til sist: Jeg kan "sånn typisk" ikke FORDRA overstyla bimmere (eller biler generelt) med monsterfangere, men det betyr ikke at jeg "skjeller ut" en bmw bare fordi den er annerledes! Annerledes og overstyla biler er 2 forskjellige ting etter min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det blir rieger på meg da. Hvis schnitzer er så inni helvete dyrt. Vil ikke kalle infinity1 bodykittet overkill akkurat. og passformen skal visst være av type lego.

edit: det er en V i overkill. bare nevener det :roll:

Edit2: kikka litt på GS, (at jeg ikke tenkte på det før) og schnitzer blir ALTFOR dyrt. herregud når en GIRKULE koster over 2000 spenn vil jeg ikke tenke på bodystyling o.l.... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...