Chevelle_68 Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 -Hvor breide dekk kan en ha på ein 1997 525tds Touring med D58 Rondel 18x8,5 foran og 18x10 bak? -Hvor dyr er de å ta service 2 på desse blilene? -Pikslene på kjørekomputeren i dashen er begynt å bli dårlige.Nokre av dei forsvinn heilt, og av og til er dei heilt bra. Hva kan vere årsaken til dette? Er det vanskli og skifte innstrument panelet sjølv? Fikk beskjed med et BMW verksted at det ikkje var vitsi i å prøve seg på. For da kunne eg risikere å få en prikk eller en strek forran turtellersiffrene, som igjen skal vere me på å vise at det har vert tuklet med av uatorisert personel. Er dette reelt? -Hvor spreke skall desse bilene vere igrunnen? Synest sjølv at den er ganske seig i drage.Eg må ivertfall planlegge litt vist eg skall ta ei forbikjøring på flata eller i motbakke. Er desse bilene virkeli så seige? Synst sjølv det er litt rart da desse bilene har 143hk og 250nm eller ka det var. Denne bilen har automatgir. Takker for alle svar
Bjørner Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Syns bilen er flott å dra for bi med fra 70km/t på 3 gir. Trenger litt turtall for å dra. Så kalt pixelbortfall i instrument panelet er ikke ukjent problem. Vet om flere som med hell har fikset dette selv. Ligger en DIY på autopower.se ellers har det vært postet i forumet før om dette så bruk søkefunksjonen. Tror ikke det er noe dyere med service på disse bilene enn andre E39 varianter. Betalte 8500,- for inspection2 inkluder service på klima.
Chevelle_68 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Noen som har noen tips på det angående dekkene? Har lest en plass at det ikkje går meir en 235 bak på touring og 265 på sedan. Er dette reelt? Her er noen bilder av bilen det er snakk om
Wildbill Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Betalte 8300 for Insp II på 520i Touring inkl rep av regnsensor. Var vel 7 ekornskinn uten rep. Veldig flott bil du har hvertfall! Helt kliss lik min egen, bortsett fra at du har mye finere felger.... si ifra hvis du skal selge... med dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå