kolly Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Noen som har noen erfaring med å fjerne kattalysator eller lager feit lyd på en bmw 320i coupe? regards Nils jonny
opt Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 masse muligheter, kommer an på hvor mye du har tenkt å legge i. søker du litt her på forumet vil du finne en god del tråder som omhandler effektanlegg og lignende.
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Ifølge det jeg har lest er eisenmann effektanlegg mye brukt på bmw. Ser bra ut og gir vistnokk feit lyd...
kolly Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Men hvis jeg kutter vekk katalysator, og legger et rør mellom, da vil det vell bli bedre lyd?
opt Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Men hvis jeg kutter vekk katalysator, og legger et rør mellom, da vil det vell bli bedre lyd? vil bli mer lyd hvertfall, må bytte til grovere rør hele veien for å få skikkelig gromlyd. jeg vil anbefale å sette inn en lyddemper i stedet for kat hvis du skal fjerne den. helt uten kat/lyddemper og med grove rør vil du ikke passere pkk, hverken med tanke på utslipp eller støy. men hvis du vil ha mest mulig leven er det bare å gnu på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå